Cumu distinguishà u bonu tela da u male

Quandu sceglite un tela per adornà una sala di vita, una stanza, o qualsiasi altra parte di a casa o spaziu impurtante, ci sò parechji fatturi chì ci facenu inclinate per decide nantu à unu o l'altru.In ogni casu, u puntu di partenza deve esse sempre ciò chì u tela serà utilizatu.
Perchè?Perchè avemu da sapè chì tipu di materiale avemu bisognu è pudemu usà.Sì, per esempiu, cortini di sita sò esposti à u sole constantemente, in sei mesi, u culore hà cuminciatu à fade per via di a forza di a luce.
Per assicurà chì questu ùn succede micca, unu di i fatturi più impurtanti per cunsiderà quandu si distingue (è sceglie) un tela di bona qualità da quellu chì ùn hè micca è truvà un locu ideale per questu hè l'esperienza è i cunsiglii di u rappresentante di vendita.
In a lista sottu, avemu elaboratu nantu à questu, cù 3 altri fattori decisivi per sceglie u tessulu adattatu per i vostri bisogni.Sapemu chì a decisione ùn hè micca faciule per e persone senza sperienza in tessili, ma sentimu chì e seguenti indicazione seranu di grande aiutu è guida.

1. Feel and drape: pisu di tela
I sensi ghjucanu un rolu maiò quandu si tratta di distinguishà chì tipu di pruduttu avemu i nostri mani.Quandu i nostri ochji cuntinueghjanu à vultà à un disignu specificu, quandu avemu a voglia di carezza un certu tissutu, quandu u toccu è trasmette a qualità è l'eleganza chì i nostri ochji anu nutatu à u primu sguardu, questu hè un segnu sicuru chì avemu un bonu tela nantu à u nostru. mani.A so sensazione è a so drape, u so cuscinettu, u pesu è l'eleganza, sò tutti sinonimi di qualità.
A listessa cosa succede cù u sonu.Hè propiu: un bonu tela hà un sonu caratteristicu.Quandu si ruffle è stende una tela - una bona tela - cum'è un accordionu, sona duru, fermu è satisfacente, micca aspra o graffiante.Genera una certa tensione è face a pausa di e mani.

2. Durabilità è resistenza.
A resistenza di un tessulu o di una tappezzeria pò esse misurata è espressa in figuri è dati.Per esempiu, a prova Martindale hè aduprata per determinà u nùmeru di ciculi di vita di un tessili, chì marca a diffarenza trà un tessulu cattivu è bonu à 15 000 cicli.Più di 15 000 cicli - una figura chì in realtà appare nantu à l'etichette di i tessuti - hè cunsideratu cum'è a marca di un tela d'alta qualità.
Una qualità chì hè evidenti durante questi ciculi (è hè ancu palpabile dopu a pulizia ripetuta di u tela) hè s'ellu conserva a so cundizione, u culore, a forma è a struttura dopu ogni lavatu, mantenendu e so caratteristiche iniziali.

3. Qualità tecnicu: più chè scontra l'ochju.
Certi aspetti assuciati à un bonu tessulu vanu assai più di i ditagli citati prima: ùn ponu micca esse apprezzati à l'occhiu nudu, ùn ponu micca toccu, è ùn ponu micca percive à u primu sguardu, salvu chì ùn sapete ciò chì altri sti tessuti portanu à a tavula.
Aspetti tecnichi include:
Tessuti esterni cù una garanzia Tempotest è finitura Teflon.I culori di sti tessili ùn sguassate micca in a luz di u sole, repelenu l'acqua è l'oliu, è sò ancu resistenti à u moldu (tessili rot-proof).
Tessuti ignifughi.Questi tessuti certificati sò inflammabili è sò perfetti per a stallazione in spazii cullettivi: spazii publichi in generale, hotel, auditorium, è centri sportivi, per esempiu.
Tessuti acustici, chì aiutanu à migliurà e qualità acustiche di i spazii, cumpresu l'insulazione mejorata da i soni esterni.
Tessuti tinti indantheren.Questu hè u tintu più durable in l'esistenza è l'unicu chì pò esse usatu cù tessuti di cuttuni.Hè aduprata per tovaglie è altri tessili chì necessitanu lavare constantemente à alta temperatura.


Tempu di post: 15-aug-2022