Perchè hè impurtante di sceglie un bonu tela di colchju?

Tessuti di materassosò usati per fà i coperchi di colchju. Prima di tuttu, ci vole à chjarificà, chì hè u scopu di i coperchi di colchju ?
Ci sò dui scopi principali di i coperchi di colchju. U primu hè cunfortu per l'utilizatore è u sicondu hè a prutezzione di u dorme.

1. Cunfortu
A tappa di u colchju hè aduprata cum'è una capa di cunfortu per impedisce chì un dorme dorme direttamente nantu à a scuma.I materassi di schiuma di memoria ùn anu micca una copertura permanente cum'è i materassi tradiziunali di primavera.I materassi in spugna di memoria sò generalmente un zipper staccabile. Se dorme direttamente nantu à a cima di a scuma invece di a copertina, avarà una sensazione un pocu di gomma, cum'è l'usu di un cuscinu di schiuma senza una coperta di lettu nantu à un divano è si senti un pocu stranu. .A copertina aiuta à dà à u colchju una sensazione suave è liscia.

2. Prutezzione
Coperture di materasso sò quì per prutege u colchju da usu, lacrime, sudore, macchie è altre marche.Invece di permette à a scuma stessa di resistà à a tensione esercitata direttamente da u corpu, a coperta di tela alleviarà una parte di questa tensione. Avemu da enfatizà ancu chì sta prutezzione hè l'ultima forma di difesa. Ideale, un protettore di colchju nantu à u topper. deve esse usatu per prevene danni à u colchju è u topper.Dapoi chì a prutezzione di u colchju ùn hè micca u scopu primariu di i tessuti, vi ricumandemu di focalizà i vostri criterii nantu à u fattore di cunfortu.

Pò esse vistu chì un colchju d'alta qualità ùn pò micca esse separatu da un bonu tela di colchju.

A tappa di u colchju hè aduprata cum'è una strata di cunfortu per impedisce à un dorme di dorme direttamente nantu à a scuma.
I materassi in spugna di memoria sò generalmente un zip nantu à a copertina chì pò esse sguassata, à u cuntrariu di i materassi tradiziunali a molla in sacchetta chì anu una copertina permanente chì accoglie i riempimenti, unità di primavera è toppings.I materassi di schiuma di memoria ùn anu micca una copertura permanente cum'è i materassi tradiziunali di primavera.I materassi di schiuma di memoria sò generalmente un zipper staccabile.

Se ùn avete micca a copertina, dorme direttamente nantu à a scuma chì hà una sensazione un pocu gommosa, cum'è l'usu di un cuscinu di schiuma senza una copertina nantu à un divano si senti un pocu stranu.Se dorme direttamente nantu à a cima di a scuma invece di a copertina, avarà una sensazione un pocu di gomma, cum'è l'usu di un cuscinu di schiuma senza una coperta di lettu nantu à un divano è si senti un pocu stranu. è sensazione liscia.


Tempu di Postu: Dec-22-2021